سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۹۸
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

امیرحسین صدیق از فعالیت‌های اخیر خود گفت و اظهار داشت که به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را به پایان رسانده که در یکی از آنها نقش یک روحانی و در فیلم دیگر نقش یک مرد افغان را بازی کرده است.

امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار دیباچه، گفت : طی سال های اخیر نقش‌های متفاوت بسیاری را ایفا کرده‌ام. دو سال پیش در مجموعه تلویزیونی «گیله‌ وا» یک نقش تاریخی بازی کردم و قرار بود این سریال اوایل امسال پخش شود که متأسفانه هنوز پخش آن شروع نشده و در حال حاضر نیز در مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی « فلورا سام » بازی می‌کنم.

از ایفای نقش یک روحانی تا یک مرد افغان | در فیلمی بازی کردم که نگاهی جدید به روحانیت را مطرح می کند! |  انتخاب‌های متفاوت من دیده نشده !

« صدیق » افزود : در مجموعه تلویزیونی «مرضیه» که قرار است در ایام ماه محرم پخش شود نقش یک خبرنگار را بازی می‌کنم که درگیر ماجراهای جذاب بسیاری می‌شود و فکر می‌کنم با توجه به جذابیت قصه مخاطبان سریال «مرضیه» را دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند.

بازیگر سریال « هتل » تصریح کرد : به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی را نیز به پایان رسانده‌ام. در فیلم سینمایی «طبقه دوم» در نقش یک روحانی متفاوت ظاهر شدم. این فیلم سینمایی که فیلمبرداری‌اش به تازگی به اتمام رسیده در مرحله تصحیح رنگ و نور است و فکر می‌کنم به زودی آماده نمایش بشود و امکان دارد امسال در جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشته باشد.

او ادامه داد : کاراکتر روحانی که در این فیلم سینمایی ایفای آن را بر عهده داشتم یک روحانی متفاوت است که شغل سیاسی و حکومتی ندارد و زندگی ساده‌ای را دنبال می‌کند. «طبقه دوم» به طور کل فیلمی است که شاید نگاهی متفاوت به زندگی روحانیان دارد، نگاهی که معمولاً خالی از نگاه سیاسی است که همیشه نسبت به روحانیان وجود دارد. «طبقه دوم» فیلمی است که نگاهی جدید به روحانیان را مطرح می‌کند، این دومین بار است که نقش یک روحانی را بازی می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «میم مثل مادر» خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «نیروانا» را نیز به پایان رسانده‌ام. هنوز فیلمبرداری «نیروانا» ادامه دارد و فیلمبرداری بخش‌های ترکیه این فیلم سینمایی به زودی انجام خواهد شد اما من کارم در این پروژه به پایان رسیده و در قسمت‌هایی که مربوط به کشور افغانستان می‌شد حضور داشتم. در فیلم سینمایی «نیروانا» نیز نقش یک افغانستانی به نام ابوخالد را بازی کرده‌ام که نقش منفی این فیلم سینمایی است. از زمان پایان فیلمبرداری این فیلم اطلاع ندارم اما بعید می‌دانم «نیروانا» به جشنواره فیلم فجر امسال برسد.

صدیق درباره ایفای نقش‌های متفاوتی که به تازگی در کارنامه‌اش دیده می‌شود، گفت: من همیشه نقش‌های متفاوت بازی کرده‌ام و از چنین رویه‌ای در کارنامه کاری‌ام استقبال می‌کنم اما تا امروز شاید چندان انتخاب‌های متفاوت من دیده نشده است. شاید امسال با یکی از دو فیلم سینمایی یا هر دوی آنها در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم اما جایزه گرفتن برایم مهم نیست و چندان علاقه و شوقی برای گرفتن جایزه ندارم، بیش از هر چیز سعی من بر این بوده که نقشم را به خوبی ایفا کنم و کارم را درست انجام دهم.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار